آلبوم موسیقی بی نظیر آلترناتیو Phenomenon از کریستوفر فرانزن

Phenomenon

Alternative Rock, Instrumental Rock, Rock
  • 12 tracks
  • 36m
  • - 10-03-2017
Christoffer Franzen - Phenomenon (2017)
(P) Deep Elm

آلبوم موسیقی پدیده (Phenomenon) دومین اثر و آلبوم کریستوفر فرانزن (Christoffer Franzen) می باشد.قطعاتی که در بیشتر آن شاهد ریتم آرامشبخشی را شاهد هستیم.گرچه با فضایی که آلبوم دارد میتوان کمی آن را خیالی نیز نامید و با گوش سپردن به قطعات این آلبوم بدون بیان کلمه ای قلب شما را لمس کرده و به خیال و رویا ببرد.کافیست چشمان خود را ببنید و ذهن را به این موسیقی بسپارید آنوقت همچون یک فیلم خیالی برایتان داستانی عاطفی و پیچیده ای روایت میشود.با موسیقی های آرام ی که با پیانو و ترکیب رشته های موسیقی جادویی ترکیب شده است.قطعا ذهن شما و تخیل شما به چالش دعوت خواهد شد و آنوقت شما هست و فضایی که برایتان ایجاد شده است و هر آنطور که بخواهید میتوانید آن را بکشید ، بنوسید ، بخوانید … در ادامه شما را به دریافت این آلبوم بی نظیر که با معرفی اختصاصی و برای اولین بار از سانگ سرا منتشر میشود با کیفیت اورجینال دریافت و نظرات و احساسات خود را پس از گوش سپردن به قطعات این آلبوم با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(5) نظرات
  • overcure گفت:

    سلام.سانگ سرای عزیز،خیلی ازتون خواهش میکنم گه آلبوم بازی dynasty warrior 8 رو تو سایت فوق العادتون قرار بدین.آهنگ های بسیار شنیدنی دارد.لطف کنید قرار بدین.با تشکر از شما.

  • M.M.A گفت:

    سلام من بزشكي ميخونم و آهنك ساز هستم و به سبك راك خيلي علاقه دارم.يه آلبومي ساختم ميشي براتون بفرستم تو سايت بينهايتتون قرار بديد?با تشكر فراوان از songsara!

  • محمد رضا گفت:

    سلام به سانگ سرایی های عزیز
    وقتی با سبک آلترناتیو آشنا شدم به خودم گفتم این همون سبکی هست که منتظرش بودم که اوج و فرود های زیبایی رو کنار هم چیده و فضا رو برای تخیل آماده می کنه ولی وقتی این سبک رو با رقبای آمریکاییش مقایسه کردم آرامش بیشتری و البته منطقی تری رو در سوـٔدی دیدم . انگار سبک های آمریکایی می خوان یک فضای بیش از اندازه اغراق آمیز و کاذبی رو ایجاد کنن برای همین خواهشم از دوستان سانگ سرایی اینه که این سبک رو از ملیت های دیگه هم لحاظ کنن . ممنون

  • دیدگاهتان را بنویسید