موسیقی پاپ ایرانی با ساز قانون در آلبوم بی کلام اوج از فرهاد بشارتی

Zenith

Pop
Qanun
  • 12 tracks
  • 51m
  • - 12-04-2015
Farhad Besharati - Zenith (2015)
(P) GJ Entertainment

Farhad Besharati – Zenith (2015)

Farhad Besharati - Zenith (2015)

آلبوم اوج چهارمین آلبوم موسیقی نوازنده ی با استعداد و معروف ایرانی با ساز قانون، فرهاد بشارتی می باشد که در سال 2015 منتشر شد.فرهاد بشارتی در این آلبوم همانند آلبوم باغ اسرار آمیز به اجرای قطعات به صورت پاپ و ارکسترال با محوریت ساز قانون پرداخته است.قطعاتی که در برخی صدای آوای را نیز خواهیم شنید.هر قطعه ی آلبوم حال هوایی خاصی دارد که آن را متفاوت و شنیدنی کرده است.قطعات ریتمیک و پرانرژی که با محوریت ساز قانون به زیبایی اجرا میشوند.در ادامه شما همراهان میتوانید آلبوم بی کلام Zenith از Farhad Besharati را با معرفی اختصاصی و برای اولین بار از سانگ سرا با کیفیت عالی را دریافت نمایید.

 

فرهاد بشارتی

 

بیوگرافی فرهاد بشارتی :

زمانی که در ایران ساز قانون را به دست گرفت، استادی نمیشناخت. پس دو سال همه زندگیش قانون شد و ساز: قانونِ عشق شد. تا اینکه اهنگسازان صدای سازش را شنید ند و از او دعوت کرد ند تا برای ضبط چند قطعه به استوديو برود و همانجا با «مصطفی مراد بختی» و “علی اكبر صديف “ که از نوازندگان قانون و شاید از اولین هاى فعال و پیشگامان حرفه ایی این ساز بودند، آشنا شد و باری، این نقطه ٓاغاز پرواز اوست. بعدها قانونش را به ارکسترهای بزرگ و ٓاوازخوانان صاحب نام در ایران و سرزمین های دیگر سپرد تا این ساز خوش صدای خانگی، جایی در موسیقی جهان پیدا کند. چند سال هم در سرزمینهای حاشیه خلیج همیشگی پارس، علاقمندان بی شماراین ساز، میهمان اجراهای بیشمارش بودند و سرانجام به آمریکا رسید تا در قلب ایران کوچکی که همسرزمینانمان بر پا کرده اند، جایگاه تازه ای برای ساز و موسیقی اش دست و پا کند و اکنون چندین سال است که برای معرفی این ساز و قابلیتهای منحصر به فرد آن میکوشد.

 

فرهاد با قانون میرقصد، به پرواز در می آید و عشقبازی می کند. نخستین کسی است که اینچنین ساز قانون را در آغوش میگیرد و وقت نواختن به قلب خود میفشارد تا ساز، صدای تپش قلب و شور نوازنده را وقت برخاستن نوای موسیقی بشنود. پنج انگشت دست راستش مضراب میشود و دست چپش بر کلیدها میرقصد تا قانون رنگ بپاشد. فرهاد چند سالی است که بسیاری از ترانه های باارزش جهان را با قانون نواخته است و هواداران بیشماری در سرزمینهای دور و نزدیک یافته است. او بسیاری از ترانه ها و آهنگهای معروف و خاطره انگیز جهانی را با ساز قانون بازآفرینی کرده، یعنی اینکه بر این ترانه های خاطره ساز ردایی نو پوشانده است. فرهاد تلاش میکند آهنگهایی را برای این کار انتخاب کند که با ساز قانون و طریقه نواختن منحصر به فردش تناسب داشته باشد تا در نهایت به هدف اصلی یعنی معرفی ساز قانون به عنوان یک ساز ایرانی با قابلیت ها و ویژگی های خاص ، به علاقه مندان موسیقی در دنیا نزدیکتر شود.

منبع : وب سایت فرهاد بشارتی

 

 

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(2) نظرات
  • aliui گفت:

    سلام
    ممنون میشم از فرهاد بشارتی آلبوم های Blue Love, Reflection, سایه های لعنتی رو هم قرار بدید

  • amir گفت:

    ممنون از این آلبوم زیبا…. آهنگ شماره هفت برگرفته از چه آهنگی است؟ اسم ورژن اصلی آهنک رو میخواستم

  • دیدگاهتان را بنویسید