مروری بر داستان زندگی با آلبوم در جای دیگر اثری از پیاینست ایرانی آرش بهزادی

Elsewhere

New Age
  • 11 tracks
  • 1h 14m
  • - 27 / 10 / 2017
Arash Behzadi - Elsewhere (2017)
(P) Arash Behzadi

Arash Behzadi – Elsewhere (2017) MP3

Arash Behzadi - Elsewhere (2017)

چهارمین آلبوم رسمی پیانیست و آهنگساز ایرانی آرش بهزادی با نام در جای دیگر منتشر شد.آلبوم جدید و متفاوتی که اینبار آرش بهزادی سعی کرده است در آن با فراز و شیب های مختلف روایت گری از زندگی شخصی خود نیز باشد.گاهی در برخی قطعات ویلون سل نیز به گوش میرسد که همراه با پیانوی های آرش بهزادی همراه میشوند.گرچه از نظر سانگ سرا آرش بهزادی با دو آلبوم آرام دل 1 و آرام دل 2 با اجرای قطعات خاطره انگیز ایرانی بسیار محبوب و مشهور شده و قطعات آن آلبوم همراه آرام بخش ، روح نواز و دلنشین است اما دو آلبوم اخیر این هنرمند کمی متفاوت بوده و با سبک و اجرای متفاوتی از او همراه بوده است.در ادامه میتوانید آلبوم جدید آرش بهزادی را با معرفی اختصاصی و برای اولین بار از سانگ سرا با کیفیت اورجینال دریافت و نظرات خود را در خصوص این آلبوم با ما به اشتراک بگذارید.

 

توضیحات آلبوم : 

غم از دست دادن يك عزيز، اندوه عشق و سفري روحي جزو اصول پايه اي اين آلبوم است كه در ٢٧ اكتبر ٢٠١٧ منتشر شده است.او ميگويد: “به نظر من موسيقي من جهاني و فراتر از زمان است. با همه سنين ارتباط برقرار ميكند و آرامبخش است.” در سفر اخيرش به بالي، آرش در معابد قديمي اين شهر به آرامش خاصي رسيد و سپس اين آرامش را به موسيقي خود در اين آلبوم نيز منتقل كرد.چون پيانو اين توانايي را دارد كه احساسات انسان را منعكس كند، آرش معتقد است كه اين سبک موسيقي بهترين وسيله براي انتقال مفهومش است. وي موسيقي خود را مناسب براي فيلم و همچنين براي استراحت و آرامش ميداند.آرش بهزادي يك استعداد ناب و جديد در عرصه موسيقي عصر نو است كه مخاطبي جهاني دارد. وي در سرتاسر دنيا برنامه اجرا كرده است از جمله فستيوال ورزشي بالي، در جنوا، نيويورك، دوبي و همچنين فستيوال تيرگان در تورنتو. “جايي ديگر” نام آلبوم دوم اوست كه به همراه ويدئوهاي اجرايش در شهرهاي نامبرده منتشر شده است.

ترجمه و تهیه شده توسط : سانگ سرا

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(5) نظرات
  • رضا تاجیک گفت:

    آلبوم خوبی و متفاوتی بود به نظر میاد ایشون کمی سبک شون رو عوض کردن و به همین دلیل هست که دوستان کامنت منفی میدن.دوستان با ذهینت یک آلبوم پیانو آرامش بخش گوش میدن که در عمل اینطور نیست …

  • رامشاد گفت:

    از این حوصله سربر تر نشنیده بودم.

  • سارا الی گفت:

    جالب نبود

  • حامی مهدی گفت:

    من نتونستم ارتباط خوبی با این آلبوم برقرار کنم ! آلبوم های آرام دل 1 و 2 ایشون خیلی بهتر از این آلبوم بود

  • ابوالفضل گفت:

    سلام…لطفا آلبوم خیالفام سامان صمیمی رو قرار بدید..با تشکر از سایت خوبتون

  • دیدگاهتان را بنویسید