گیتار فلامنکو شاد و مفرح در آلبوم جدید After All These Years اثری از گیتاریست Alex Fox

After All These Years

Flamenco, New Age
Happy
Guitar
  • 12 tracks
  • 56m
  • - 10 / 07 / 2017
(P) Alex Fox Productions

Alex Fox – After All These Years (2017)

الکس فاکس 64 ساله نوازنده ی گیتار اهل کشور آرژانتین است که در سبک گیتار فلامنکو شهرت جهانی دارد.آثار او ریتمیک ، شاد و مفرح هستن و با توجه به سبک ی که در آن تخصص دارد موسیقی های فلامنکو بسیار زیبا و دلنشین با گیتار را خلق کرده است.او آلبوم جدید خود با نام After All These Years را که به معنی گذر زمان و آلبوم های که چندین سال پیش و در دوران جوانی منتشر کرده است.با توجه با کاور آلبوم که تصویری از زمان حال او در سن 64 سالگیست گویای این مورد می باشد.آلبوم بعد از این همه سال اثری بی نهایت زیبا و شاد است که علاقمندان به سبک فلامنکو این اثر را در ادامه که با معرفی اختصاصی و برای اولین بار از سانگ سرا منتشر میشود با کیفیت اورجینال دریافت نمایید.

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(7) نظرات
  • MHA3 گفت:

    فلامینکو فراتر از یک موسیقی زمینی است

  • A2000 گفت:

    درود بر شما. ممنون.خیلی ممنونم. من با این اهنگها دیوونه میشم. تمام غمها ،غصه ها،شادیها و احساساتم در این اهنگها متبلور و متجلیست.متبلور،متجلی و اشکار می شود. اهنگ ،اهنگهای زیبا و خوب و دلنشین سالها همدم و روحیه بخش و نجات بخش من بوده و خیلیا،کمکم کرده ،نجاتم داده.روحیه و امید بهم بخشیده. به زندگی امیدوارم کرده ممنون از ترانه سراها،اهنگسازها و خواننده های خوب. حیف که خیلی از خواننده های مورد علاقه مونو ندیدیم انها کهنسال شدن،میشن ما هم میشیم تا بیست سی سال قبل جوون بودی انگار همین دیروز بود الان میانسالی و داری به کهنسالی میری. سوختیم. نسل سوخته ایم. خیلیامون سوختیم. ولی هنوز امید داریم و زنده ایم.با امید زنده ایم. انها همیشه،همیشه و در همه جا در سختی و غم و شادیهای ما همیشه حضور داشته اند و امید بخش و روحیه بخش ما بوده اند.با اینکه نه ما اونارو دیدیم و نه اونا مارو و هزاران کیلومتر از هم فاصله داشتیم و داریم ولی گویا،انگار فاصله ای نداشته ایم و در کنارمان بوده اند،در کنار همدیگر بوده ایم. و خدا رحمت کنه هنرمندان خوب و مردمی رو که اکنون دیگر در کنارمان نیستن و روحشون شاد. به امید دیدار و وصل زود و مجدد.ارزوی شادی،خوشبختی و سعادت و سلامت برای همه.بهشت اینجاست. این اهنگها بهشتین .این اهنگها از بهشتن. این ترانه ها،ترانه ،شعر سراها و خواننده ها از بهشتن از بهشت امده اند. جایی دنبال بهشت نگردید،نباید گشت. بهشت اینجاست و همه چیز بهشت اینجاست.

  • A2000 گفت:

    درود بر شما. ممنون.خیلی ممنونم. من با این اهنگها دیوونه میشم. تمام غمها ،غصه ها،شادیها و احساساتم در این اهنگها متبلور و متجلیست.متبلور،متجلی و اشکار می شود. اهنگ ،اهنگهای زیبا و خوب و دلنشین سالها همدم و روحیه بخش و نجات بخش من بوده و خیلیا،کمکم کرده ،نجاتم داده.روحیه و امید بهم بخشیده. به زندگی امیدوارم کرده ممنون از ترانه سراها،اهنگسازها و خواننده های خوب. حیف که خیلی از خواننده های مورد علاقه مونو ندیدیم انها کهنسال شدن،میشن ما هم میشیم تا بیست سی سال قبل جوون بودی انگار همین دیروز بود الان میانسالی و داری به کهنسالی میری. سوختیم. نسل سوخته ایم. خیلیامون سوختیم. ولی هنوز امید داریم و زنده ایم.با امید زنده ایم. ارزوی شادی،خوشبختی و سعادت و سلامت برای همه.بهشت اینجاست. این اهنگها بهشتین .این اهنگها از بهشتن. این ترانه ها،ترانه ،شعر سراها و خوانندها از بهشتن از بهشت امده اند. جایی دنبال بهشت نگردید،نباید گشت. بهشت اینجاست و همه چیز بهشت اینجاست.

  • دایی ناصر گفت:

    خیلی زیبا و لذت بخش

    همین طوری به کارتون ادامه بدید

  • دیدگاهتان را بنویسید