تجربه پروازی با بال شوق بر بیکران آسمان هنر در آلبوم شرق اندوه اثری از نوازنده ی تار کیوان ساکت

East of Sorrow

Instrumental
Tar
  • 14 tracks
  • 52m
  • - 2012
favorited
(P) Keyvan Saket

Keyvan Saket – East of Sorrow (2012)

کیوان ساکت : “شرق اندوه” حاصل همکاری من است با دوست هنرمند و همکار گرامیم امید نیک بین. این اثر از دو بخش کاملاً مجزا و با فضایی متفاوت با یکدیگر به اجرا در آمده است.بخش نخت ، گذاری دارد بر عرصه پر رمز و راز موسیقی سرمزین کهنسال ایران ، آنجاست که م توان چون رهروی پای در سفر، در گذر از “باغ بی برگی” چشم اندازی از بهار آرمانی در پیش رو داشت و یا همانند کویر نشینان ، در رقص فرینده سراب به جذبه ای دست یافت همچون جذبه عشق که فاصله زمان و فاصله را نزد او معنای نیست.بخش دوم ، خوشه چینی نوازنده است از موسیقی غرب و تجربه پروازی با بال شوق و بر بیکران آسمان هنر. در این مقابله ، عشق و عقل را می یابیم که جای خود را می نمایانند و هریک با بیان و گویش خاص ، از حالی سخن می گویند و مجالی می آفرینند. حلقه پیوند این مضمون را ساز ملی ایران – تار – به عهده گرفته تا با انتقال حزن فلسفی نهفته در زیر و بم نغمات ، تا نهفته ترین زوایای احساس آدمی پیش رود و پیام خود را بسان امانتی ارجمند و فاخر به صاحب آن برساند و این همان جلوه گری شریف غم است که دستمایه خلق تمام آثار ارزشمند و ماندگار روزگار بوده است. زمستان ۱۳۸۲

 

 

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(16) نظرات
  • اعظم گفت:

    جناب رامتین،خواهش می کنم از حرفهای حسودان دلسرد نشید وبا قدرت هر چه بیشتر به راهتون ادامه بدید…

  • RaMt!N گفت:

    اینم سر انجام فرد و افراد نامعلومی که هدفی جز تخریب با حرف های بی منطق ندارند !

    وقتی با دو ایمیل و نام جعلی دو متن کاملا جدا ارسال میکنید :

    http://s8.picofile.com/file/8299785850/Untitled.jpg

  • Bahador گفت:

    آقا من خودم زمانی سایت اداره میکردم و الانم چند کانال تلگرام هم دارم…من خودم در جمع آوری مطالب سایت از هیچ سختی دست نکشیدم و عمرمو تو این کار گذاشتم ولی هیچ وقت به فکر پولی کردن سایتم نیفتادم، چون شیرینی کارم زمانیه که حس کنم و بفهمم که همه از سایتم استفاده میکنند و لذت میبرند….. سانگ سرای عزیز شما دارین یک سایت آهنگ و موزیک رو اداره میکنین نه سایت پروژه های علمی و اکتشافی دانشمندان و مورخان جهان.

    • RaMt!N گفت:

      کانال تلگرام که تنها هزینه ی ش داشتن یه سیمکارت 10 هزارتومانیست و پس از آن فقط انگیزه ، خلاقیت و وقت گذاشتن است ولاغیر ! اگر واقعا شما سایت قبلا داشتید حتما میدونید که مخارج آن به چه صورت است که الان بجای سایت کانال تلگرام را مدیریت میکنید ….

  • یک هموطن گفت:

    آقای رامتین ..یعنی فقط سایت شما از چنین سرور قدرتمندی استفاده میکنه و آن همه سایت آهنگ و موزیک سراهایی که هستند از چنین تکنولوژی پیشرفته ای عاجز اند!!!!!
    وی آی پی فقط برای آلبوم های مخصوص بکار می رود، مثلا آلبوم آهنگ های برتر یک ساز که توسط خودتان گردآوری شده باشد نه آلبوم هایی که خود سازندگان آن ها آن آلبوم ها را بطور رایگان عرضه کرده اند….
    ببینید سایت والاموزیک یکی از سایت هایی است که تمامی آلبوم های آن رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است، یعنی این سایت هیچ مخارجی ندارد!!!! تمامی سایت های آهنگ و موزیکی که رایگان هستند فقط یک هدف دارند که آن هم خدمت به مردم است ، بدون هیچ مزد و منتی.

    • RaMt!N گفت:

      شما هربار با یک ایمیل فیک و آی پی مختلف پیغام ارسال میکنید که خود گویای هر مساله ای هست و مشخص هست هدف شما تخریب هست نه انتقاد و نه …
      بنده خیره نزدم ! سایت هر ماه هزینه های سنگین دارد که باید به یک روشی تهیه شود حالا وی آی پی کردن یا تبلیغات و یا هر روش دگیری … از شما هم بنده خواهشی نکردم که از مطالب سایت استفاده کنید اگر سایت برای شما ارزش خرید اشتراک را ندارد پس آن را لطفا دنبال نکنید، باتشکر!

  • اعظم گفت:

    ولی من اغلب آلبوم هارو آنلاین گوش می کنم وکمتر دانلود می کنم
    وهمیشه سعی می کنم تا جاییکه یادم بمونه وی آی پی سانگسرا باشم
    حتی اگه دانلودم نکنم استدلالم هم اینه که سهمی در پا برجایی چنین
    سایتهایی داشته باشم هر چقدر هم کم،.. چون معتقدم بر پاکنندگان چنین سایتهایی کم پیدا میشن همینطور فکرشون متفاوته وبا ارزش
    وقابل تحسین و قابل ستایش وقابل مشارکت در هزینههایش
    سپاس از زحمت کشان سانگسرا

  • ماهان گفت:

    به نظر من مدير سايت درست ميگن،هزينه و هميچنين وقتي كه براي اين سرور و خدمات ان انجام مي شود قابل قدرداني است نه انتقاد… اشتراك وي اي پي حداقل چيزي است كه ميتوان انرا جبران كرد

  • RaMt!N گفت:

    مشکل همینجاست که متاسفانه ما ایرانی ها فقط از دید خود به قضیه نگاه کرده و قضاوت میکنیم.از این موارد که سایت چندین سال است در حالت فعالیت هست پیش آمده و به دلیل اینکه فضای مجازی هست و فرد ارسال کننده نامشخص نمیتوان هربار سعی در توضیح داد اما به دلیل کامنت های دیگری که البته تمامی نام ها ناآشنا هستند و در این مدت حتی اگر اکثر مطالب سایت که به رایگان نیز منتشر شد ه است حتی زحمت ارسال یک کامنت و دادن نظر و انتقاد خود را در خصوص آلبومی که با وقت گذاشتن تهیه و منتشر شده را نکشیده اند اینطور جواب میدهند برای بنده جای تعجب بوده و خواهد بود.

    توضیح : امکان وی آی پی کردن برخی از مطالب سایت که اکثر آنها به آلبوم های جدید و یا کمیاب منتشر شده که چه در سایت های ایرانی و چه خارجی پیش از انتشار و معرفی آن در سانگ سرا جهت دانلود نبوده است فراهم شده آن هم نه بدلیل کپی رایت و فرهنگسازیست!!! بلکه ارزش و انگیزه برای انتشار و در اختیار قرار دادن این دست از آلبوم های که از طریق مختلف از سایت های خارجی تهیه یا خریداری و در یک سایت ایرانی منتشر میشوند می باشد!!

    و در آخر آیا فکر کرده اید هزینه ی حداقل 3 ترابایت از یکی سرور پرقدرت دانلود آن هم ایرانی (hostdl.com) که دانلود برایتان با سرعت عالی می باشد چقدر هزینه بردار است ؟ سیاست سایت برای تامین مخارج سنگین سایت وی آی پی کردن برخی مطالب ارزشمند به جای قرار دادن تعداد زیاد بنر های تبلیغاتی و صفحات پاپ آپ است .

  • Fan گفت:

    درست است، من چند وقتی هست که از سایت سانگ سرا دانلود میکنم ولی بدون اکانت وی آی پی…ببینید من نمیگویم که این کار سانگ سرا اشتباه هست ولی فعلا در این جامعه ما که هنوز فرهنگ رعایت حقوق هنرمندان جا نیفتاده، لازم نیست که با پولی کردن سایت، خودتان را انگشت نما کنید…با این کار هیچ چیزی نصیبتان نخواهد شد… فوقش مثل من فقط از آهنگ ها و آلبوم های رایگانتان بهره میبریم…مگر اینکه به قول دوستان به فکر پول باشید که من در آن صورت حرفی ندارم.

  • فرزانه گفت:

    من هم با نظر دوست هموطنمون موافقم. و الا اگر قراره پولی بشه پس چرا ایران موزیک و رادیو جوان و نکس وان موزیک و پاپ موزیک و هزاران سایت دیگر پولی نیست…..به خودتون بیاین

  • یک هموطن گفت:

    با سلام
    عزیزان سانگ سرا در کشوری به حقوق هنرمندان اهمیت داده نمیشود ….و سالهاست که ملت ما بدون توجه به حقوق آهنگسازان و خوانندگان چه ایران و چه جهان ، آهنگ های تولید شده را فقط دانلود میکنند….نیازی نیست با نوشتن (ویژه ی اعضای vip) خودتان را مسخره ی عام و خاص قرار ندهید. اگر منظورتان فرهنگ سازیست که بگویم با محدود کردن مردم از آهنگ ملایم که باعث آرامش اعصاب و روان میشود هیچ چیزی بدست نخواهید آورد و یا اگر نیازمند پول هستید که ….. حداقل از دیگران یاد بگیرید که بدون هیچ مزد و منتی در خدمت مردم هست.
    خدانگهدارتان

  • dostum گفت:

    سپاس

  • اعظم گفت:

    چه متن زیبایی

  • milad گفت:

    انگشتان طلایی استاد کیوان ساکت براستی سحر کننده است این هنرمند ارزنده باعث افتخار ایران و جهان است مجددا ممنونم..این آلبوم همیشه شنیدنی است..

  • milad گفت:

    عالی باشکوه /ممنونم

  • Comments are closed.