تجربه ای نو از موسیقی عصر جدید در آلبوم بی کلام عربی Grenadine از Jean-Marie Riachi

Fruit Salad: Grenadine

Instrumental
Happy
Oud, Qanun
  • 11 tracks
  • 47m
  • - 23-11-2007
favorited
(P) Viva Entertainment

آلبوم موسیقی Fruit Salad: Grenadineانــار عنوان اثری است بی کلام که توسط هنرمند و آهنگساز لبنانی Jean-Marie Riachi ژان ماری ریاشی ساخته شده است. آلبوم پیش رو تلفیقی از موسیقی عربی با فضای موسیقی عصر جدید است شاید از این حیث بتوان آنرا با آلبوم خالق از مهرزاد خواجه امیری مقایسه کرد. در هر دو اثر هنرمندان با حفظ اصالت موسیقی وطنی و بهره گیری از سبک موسیقی عصر نو به ساختن موسیقی پرداخته اند. سازهای عود و قانوان از جمله سازهای اصیل خاورمیانه ای است که در این اثر شاخص تر از دیگر سازهای ارکسترال به گوش می رسد. تنوع جالبی که در ریتمهای این اثر وجود دارد برای هر شنونده ای جذاب خواهد بود. در ادامه دعوت می کنیم تا این اثر زیبا را برای نخستین بار با کیفیت اورجینال 320 به همراه کیفیت رایگان اینترنتی از سانگ سرا دریافت و از شنیدن آن لذت ببرید.

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(3) نظرات
  • علی گفت:

    خسته نباشید..سایتتون خیلی خوبه..ولی این آلبوم رو از این بخش برداری چون توش اصن عود نبود قشنگ بود ولی عودددد نبوددد.ممنون

  • مهرداد گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان از اینکه سایت بسیار عالی دارید.
    من دنبال یک آهنگی می گردم که سالها پیش بر رروی نوار کاست گوش کردم و الان فقط 36 ثانیه ازش را موجود دارم لطفا اگر می شود بنده را راهنمایی کنید که این آهنگ شاد زیبا را پبداکنم خیلی خیلی دنیال این آهنگ می گردم از شما خواهش می کنم بنده را راهنمایی فرمایید.

    این هم لینک آهنگ مورد نظر که من داشتم و آپلود کردم

    http://s8.picofile.com/file/8274324276/1211.mp3.html

    با تشکر

  • دیدگاهتان را بنویسید