مجموعه ی کامل آثار تصویری لئو روجاس (Leo Rojas) نوازنده مطرح پن فلوت

Video Collection Full HD

Pan Flute
  • - 2015
(P) Sony Music Entertainment Germany

طی هفته ی گذشته مجموعه ی فول آلبوم Leo Rojas لئو روخاس نوازنده ی مطرح پن فلوت خدمت شما مخاطبان عزیز معرفی و منتشر گردید. در این پست مجموعه ی کامل آثار تصویری این هنرمند برای شما تهیه و تدوین گردیده است. روخاس نژادی سرخ پوستی دارد و از این رو نگاهش به طبیعت با تقدس خاصی همراه است همین نکته را می توان به وضوح در ویدئوهایش دید بگونه ای که بصورت انفرادی در دل طبیعت به اجرای موسیقی می پردازد تا هم زیبایی و عظمت طبیعت را به تصویر بکشد و هم موسیقی را دست مایه ای برای ابراز احساسات و علایق خویش نسبت به جهان پیرامون خود سازد. دعوت می کنیم تا در ادامه تمامی آثار تصویری این هنرمند را با کیفیت Full HD برای نخستین بار بصورت یکجا از سانگ سرا دریافت نموده و از تماشای آنها لذت ببرید.

 Leo Rojas - Farewell SONGSARA.net

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(15) نظرات
  • asrock گفت:

    درود بر شما
    اول اینکه بابت آلبومهای خوبی که دارید تشکر فراوان دارم
    اما نتونستم این فایلهای تصویری رو دانلود کنم . یعنی وارد صفحه بعدی نمیشه
    و فقط یه صفحه سفید میاد
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    ممنون از شما

  • Shadi گفت:

    سلام من دنبال یه آهنگ از لئو روجاس میگردم اما پیداش نکردم تا حالا.یه ویدئو از این آهنگ دارم اما خوده آهنگو پیدا نکردم.بی کلام هست و فقط از ساز های هنگ درام و فلوت.میتونید کمکم کنید؟
    با تشکر از سایتتون.

  • aminshayan گفت:

    سلام ووقت بخیر فایلها را دانلود و خیلی حض بردم دستتان درد نکند.

  • bagherlou گفت:

    سلام خسته نباشید

    من تمام ویدیو ها رو دانلود کردم ولی ویدیو چوپان تنها نبود چرا ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • payamgy گفت:

    سلام
    کلیپ Serenade To Mother Earth دو جا پرش و مشکل داره، ممنون می‌شم فایل سالمش رو بذارید. دو بار هم دانلود کردم ولی هر دو بار فایل مشکل داشت.
    مرسی

  • پریسا گفت:

    باسلام وخسته نباشید من دنبال یک موزیک بدونه کلامم ولی متاسفانه اسمشو نمی دونم وبارها از رادیو پیام پخش شده ومن حتی این موسیقی رو رکورد کردم حالا از تیم سانگسرا می خوام راجع به تهیه این موسیقی ویا آلبومش منو راهنمایی کنندباتشکر منتظر جواب شما هستم

  • Mohsen گفت:

    سلام مجدد.
    دوست عزیز الحمدالله مشکل برطرف شد و توانستم دانلود کنم. جا داده از سایت بسیار خوبتون هم تشکر کنم. بنده تا به الآن نزدیک به 200 گیگ از آثار سایت بسیار خوبتون رو دانلود کردم. خیلی راضی هستم از سایتتون و در نوع خودش بی نظیر می باشد. بنده در حال حاضر بدجور دنبال فول آلبوم فریبرز لاچینی نوازنده بسیار خوب و استاد گرانقدر پیانو هستم که متاسفانه نتوانستم از جایی تهیه کنم. چقدر عالی میشود اگر امکانش بود آثار ایشون رو در سایتتون قرار می دادید.
    بازم از شما به خاطر سایت بسیار خوبتون تشکر می کنم. موفق و پیروز باشید.

    • HAM!D گفت:

      با سلام پیش تر مجموعه ی آثار این هنرمند بصورت کامل قرار گرفته بود اما بدلیل عدم رضایت صاحب امتیاز آثار ایشان ، مجموعه ی آلبوم های وی از روی سایت حذف گردید. برای خرید قانونی آلبوم های این هنرمند به سایت شخصی ایشان مراجعه فرمایید.

  • Mohsen گفت:

    با سلام. فایل های تصویری leo rojas را دانلود کردم ولی متاسفانه فرمت فایل ها mp4 نبوده و فرمت فایل ها php می باشد و قابل پخش نیست. لطفا بفرمایید برای حل این مشکل چکار کنم؟ باتشکر.

    • HAM!D گفت:

      سلام فایل ها بصورت تصویری و با فرمت mp4 هستند مطمئنید شوید که آنها را کامل دانلود کرده اید. همینطور میتونید اسم فایل را مثلاً از Leo Rojas – Chaksi.php به Leo Rojas – Chaksi.mp4 تغییر نام دهید. البته شک دارم که فایل ها با فرمت php دانلود شده باشند چون لینک ها بررسی شد و مشکلی ندارن.

  • دیدگاهتان را بنویسید