فول آلبوم نیکوس (پروژه صفر) (Zero-Project) آهنگساز موفق یونانی

Discography

Ambient, New Age
  • - 2008-2015
(P) SONGSARA.NET

گاهی اوقات لازم است برای ادامه ی مسیر زندگی توقف کرد ؛ به عقب بازگشت و از نقطه ی اولیه شروع کرد این همان پیامی است که پروژه ی صفر Zero-Project دنبال می کند. هنرمندی که آثارش برای نخستین بار در سال ۲۰۰۷ در فضای مجازی انتشار یافت. پروژه ی صفر معتقد است که سفر زندگی با موسیقی به پایان می رسد صرف نظر از مسیر و سرعت گام ها باید از موسیقی لذت برد.

 

پروژه صفر :

سلام، من پروژه صفر هستم، ولي نام واقعييم نيكوس هست، در سال ١٩٧٢ در يونان به دنيا آمدم و موسيقي مهمترين بخش زندگيم است. بعضي وقتها در زندگي بايد با ديدي دوباره از نوع آغاز كرد و اينچنين است كه قدمها محكمتر ميشوند. نام هنري من هم از همين ايده نشأت گرفته، شروعي دوباره كه رويايي را عيان ميسازد. تاثيرگذارترين هنرمندان در زندگي من موزات، بتهوون، جرج فردريك هندل، انيگما و چندين هنرمند معاصر و كلاسيك بوده اند. از توجهتان متشكرم، كمربندها را ببنديد و آماده سفر موسيقيايي مهيج خود باشيد.

ترجمه و انتشار : سانگ سرا

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(5) نظرات
  • كيومرث گفت:

    سلام خسته نباشيد با عرض معذرت آلبوم زير دانلود نميشه اگر ممكنه رفع مشكل كنيد با تشكر 2014 Pandora’s dream

  • علی گفت:

    سلام چرا دانلود نمیشه ؟؟ کلا هیچ آهنگی دانلود نمیشه پخش آنلاین هم نمیشه

  • mosi گفت:

    سلام آقای حقیقی از مشترکین قدیمی شما هستم ، خواستم اشتراک مجدد خریداری نمایم ولی رمز خود را فراموش نمودم برای رمز جدید تلا ش نمودم ولی برای من ایمیلی نمی آید ، لطفاً راهنمائی نمائید .
    مرسی

  • دیدگاهتان را بنویسید