نغمه های مشهور تاجیکی در آلبوم قشلاق از پهلوان و خاصیت عالم اوا

Gheshlagh

Instrumental, Traditional
Piano
  • 20 tracks
  • 1h 13m
  • - 1 ژانویه 2013
favorited
(P) ℗ 2013 Barbad Music Inc

Khasiat Alemova, Keivan Pahlavan – Qeshlaq (Tajik Memorial Melodies) MP3 320K

https://dl.songsara.net/hamid/94/Mordad/Keyvan%20Pahlavan%20-%20Gheshlagh%20%282013%29%20112K%20SONGSARA.NET/Keyvan%20Pahlavan%20-%20Gheshlagh%201392.jpg

از دیرباز مشترکات فرهنگی بسیاری بین دو کشور ایران و تاجیکستان بوده است . از جمله زبان و ادبیات کهن پارسی که بخش عمده ی تاریخ این دو ملت را در بر می گیرد. کیوان پلوان Kayvan Pahlevan هنرمند و محقق ایرانی با نگاهی به موسیقی فولکلور کشور تاجیکستان و با همکاری خاصیت عالم اوا Khasiat Alemova آهنگساز و پیانیست تاجیک اقدام به گرد آوری و بازنوایی برخی از محبوب ترین قطعات و نغمه های مشهور تاجیکی در قالب آلبومی بنام قشلاق Gheshlagh نموده است. پیش از این کیوان پهلوان به همراه پویان آراده مجموعه ای از موسیقی ها و ملودی های اصیل ایرانی را با عنوان ییلاق منتشر کرده بود که تقدیم حضور شما علاقمندان شد. اثر پیش رو نیز با تلفیقی از دایره و پیانو لحظاتی بیاد ماندنی را برای شما دوستداران موسیقی ملل فراهم خواهد نمود. در ادامه می توانید این اثر زیبا را با کیفیت اصلی 320 به همراه کیفیت متوسط و رایگان اینترنتی از سانگ سرا دریافت نمایید.

سانگ سرا – SONGSARA.NET

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(12) نظرات
  • bd گفت:

    باسلام دو باره
    اقا این غلط های املایی از مدیر سایت ان هم در مورد کلمات ساده بسیار بعید و ازار دهنده است .لطفا قدری متون فارسی مطالعه بفرمایید.
    مطمُن نه مطمعن !!!!!!؟؟؟؟؟

  • Burhan.qorani گفت:

    ببخشید این اثر هم پیام file or directory not found می دهد به خدا کلافه ام

  • Burhan.qorani گفت:

    ببخشید کیفیت 320 این اثر دانلود نمیشه خواهش میکنم رسیدگی کنید

  • تنها گفت:

    سلام.بعضی وقتا اونچه به عنوان موسیقی برگزیده انتخاب میکنین دانلودشون غیرفعاله.مثل همین موردا…

  • سامان گفت:

    سلام ممنون از زحماتی که میکشید من یک سوال دارم که خیلی وقت است به دنبال جواب ان میگردم لطفا به ان پاسخ دهید اگر یک فایل صوتی را با کیفیتmp3دانلود کنیم و سپس با استفاده از نرم افزار های کانورتر ان را به فایلflacیا هر فایل با فرمت صوتی که میخواهیم تبدیل کنیم ایا بیت ریتی که فایل پس از کانورت نشان میدهد واقعی خواهد بود یا اینکه در هنگام ضبط باید با ان کیفیت ضبط شود

    • RaMt!N گفت:

      هر آهنگ با هر کیفیتی را میتوان به کیفیت و فرمت های مختلف و پایین تری تبدیل کرد اما یک آهنگ با یک کیفیت را نمیتوان به کیفیت بالاتر تبدیل کرد یا بی فایده است ! دلیلش هم کاملا مشخص است هنگام تبدیل از کیفیت بالا به پایین یک سری موارد حذف میشوند تا حجم و کیفیت آهنگ کم شود که هنگام تبدیل آهنگ به کیفیت بالاتر آن مشخصات حذف شده بر نخواهند گشت …

  • Reza گفت:

    با سلام خدمت مديران زحمت كش سانگسرا…
    مي خواستم اول كه از زحماتتان تشكر كنم كه واقعا از برخي البوم هاي منتشر شده ي خوب و زيبا، مي توان لحظات خوبي را احساس نمود….
    در قسمت دوم مي خواستم بپرسم كه ايا در انتشار البوم هاي ايراني، مثل همين اثر، با صاحبان آثار براي جلب رضايتشان صحبت شده يا خير؟ چون برخي از اين البوم ها در قالب CD در معرض فروش قرار گرفته اند…(البته بحث البوم هاي خارجي جداست و كپي رايتشان شرايط متفاوتي نسبت به البوم هايي در كشور خودمان عرضه مي شوند دارند…)
    باز هم ممنون از سايت خوبتان…

    • HAM!D گفت:

      با سلام و سپاس از نظر شما کاربر گرامی
      برای قرار دادن این اثر هیچ مجوزی از انتشارات محترم باربد گرفته نشده و اگر عدم رضایتشان را اعلام کنن آلبوم حذف خواهد شد.

      • جناب آقای حمید
        با سلام!
        من به عنوان عضو شبکه شما در حال دانلود اثر هستم و قبلا این آثار را خریداری کردم، متاسفانه اجازه کپی از فرمت CD وجود نداشت و برای ذخیره در فلش امکان جابه جایی فایل ها نبود.
        ایجاد این فرصت برای من بسیار مغتنم و ارزشمند است؛ سپاسگزارم.
        اما با توجه به آشنایی با رفتار فنی شما و با احترام، باید بگویم پاسخ شما حرفه ای نیست و از جایگاه ارزشمند سایت سانگسرا انتظار رفتار حرفه ای تری می رود.
        من کاملا از پاسخ شما متعجب هستم، سایت شما ارزش معرفی و تبلیغ آثار ایرانی را دارد ازآنجایی که مفهوم تجارت الکترونیک و حق تالیف و یا ساخت داده ها در ایران تعریف مناسبی ندارد، احتمال می دهم در به اشراک گذاشتن مطالب با انتشارات صوتی دچار مشکل باشید… . اما باز هم از توانایی های مدیریتی شما انتظار دارم این موضوع را حرفه ای یا به صورت مجور نشر و یا توافق مالی حل کنید.
        به عنوان مثال اجازه دانلود با حداقل قیمت حتی پنج هزار ریال!! و در نظر گرفتن درصدی از آن برای انتشارات.

  • ali گفت:

    سلام
    مثل همیشه بیست بیست بیست
    ممنون از زحماتتون

  • دیدگاهتان را بنویسید