سفری خاطره انگیز به سرزمین رؤیا در آلبوم جدید و زیبای « سفــر » اثری متفاوت از « کِلی اندرو »

Journey

New Age
  • 14 tracks
  • 1h 11m
  • - 28 نوامبر 2014
favorited
(P) Kelly Andrew

Kelly Andrew – Journey 2014 | Exclusive Release

https://dl.songsara.net/hamid/93/Esphand/Kelly%20Andrew%20-%20Journey%20%282014%29%20128K%20SONGSARA.NET/Kelly%20Andrew%20-%20Journey%202014.jpg

موسیقی زبان مشترک بین تمامی انسانهای جهان است و از طریق آن تمامی نژادها ، ملیت ها و اقوام احساست خود را به اشتراک می گذارند. آلبوم موسیقی سفر Journey گواه بر این سخن است. از جنگلهای انبوه و سر سبز سرزمین های شمالی تا بیابان های خشک و بی آب و علف استوایی ، از بلندای کوه های پر برف تا آبی چشمه ساران ، جشن ها و سرودهای شرقی و غربی همه و همه در یک واژه خلاصه می شوند : سفر ! آلبومی رنگارنگ که با آن همراه خواهید شد. اثری گوش نواز از موزیسین آمریکایی Kelly Andrew که پیش تر اثری از وی قرار داده شده بود. در ادامه از شما دعوت می کنیم تا این اثر زیبا را برای نخستین بار در فضای مجازی با کیفیت اورجینال 320 و کیفیت متوسط بصورت رایگان از سانگ سرا دریافت و از شنیدن آن لذت ببرید.

سانگ سرا – SONGSARA.NET

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(16) نظرات
  • Satera گفت:

    مرسی سانگ بوس . ترک۸💙

  • مهدی گفت:

    Thank you SONGSARA
    You are the best!

  • saeed گفت:

    باتشکرفراوان اززحمات شما….. که بصورت رایگان این شاهکارها رودراختیارما قرار میدهید…..پایدارباشید

  • hadi گفت:

    سلام خسته نباشید واقعا سایت عالیی دارید. لینک خرابه لطفا درستش کنید ممنونم

  • امين گفت:

    فوق العاده ايييييييييييييييي سايت تو عمرم از اين بهتر نديدم واقعا مرسي

  • احسان گفت:

    منم با نظر دوستان موافقم شما بهترین سایت عرضه موسیقی بیکلامید و برای همینم من از امروز برای حمایت از شما عضو vip شما میشم.

  • مینا گفت:

    اینجا اولین سایتی هست که من دیدم به صورت حرفه ای شاهکارهای موسیقی بیکلام ارائه میکنه
    واقعا ممنون از تلاشتون

  • 1002 گفت:

    واقعا جای تشکر داره. سایت تقریبا هر روز یه آلبوم جدید معرفی میکنه و تنوع آثار ارائه شده قابل توجهه .با داشتن مجموعه هایی مثل SS و 100best واقعا فاصله زیادی با سایر سایت های موزیک بی کلام (حتی خارجی) داره. فول آلبوم هنرمندهایی مثل جنین یانسن ، ناداما ، میشا میشنکو ، ییروما …. و مخصوصا شاهکار های یانی و دن گیبسون فقط اینجا پیدا میشه و با کم ترین هزینه ممکن منتشر میشه. با مطالعه معرفی هایی که از آهنگساز ها میزارین با آهنگساز هایی که واقعا حیفه کارهاشون رو نشنویم آشنا می شیم . (مثلا خودم قبل از این که با این سایت آشنا بشم افرادی مثل کیم یون ، واتانابه …. رو نمیشناختم). اگه کسی با مشکلات مدیریت سایت ( مخصوصا سر و کله زدن با گروه فیلترینگ وزارت ارشاد که احتمالا باعث تغییر کاور آلبوم نابودی انسانیت شده!!!!!!) آشنا باشه واقعا باید از ته دل ازتون تشکر کنه.

    • sajad1985 گفت:

      مموافقم باهات و واقعا جای تاسفه که بعضی دوستان بجای حمایت از این حرکت که انصافا در نوع خودش بی نظیره، از حق عضویت(اشتراکvip) که به نوعی حمایت هرچند کوچیک واسه ادامه این راهه، گلایه میکنن، حتی با وجود اینکه دانلود رایگان هم برای اکثر آلبوم ها وجود داره

      • بامداد گفت:

        سلام دوست عزیز:
        وارد شدن در عرصه موسیقی و اداره سایت اینچنینی پیش از هر چیزی منش و روش برخورد محترمانه لازم دارد. زیرا فرهنگها و سلیقه های افراد متفاوتند. از نحوه برخورد و نوشتار مدیران این سایت چنین بر می آید که به ظاهر دو جوانی هستند در حدود 27-30 سال که موسیقی را به صورت شنیداری یاد گرفته اند. علم موسیقی پیش از هر چیزی بر منش و رفتار انسان تاثیر می گذارد و هر چه فرد پربار تر می شود بسیار مودبانه و با احترام با دیگران سخن می گوید. مبلغ حق اشتراک چیزی نیست ولی پیش از هر چیز نوع گفتار و احترام یک فرد است که می تواند در جذب مخاطب تاثیر داشته باشد. در اوایل راه اندازی سایت دست دوستی به طرف مدیران سایت دراز نمودم ولی برخورد ناشایستی دریافت نمودم که آن را حمل بر بی تجربگی و بچه بودن آنها گذاشتم. فقط به این سایت مراجعه می کنم و بعضی از آلبوم ها را استفاده می نمایم. حتی برخورد مدیران سایت با دیگر کاربرانی که انتقاد دارند نیز جالب نیست و این از عیب ما ایرانی هاست که تحمل انتقاد و نظر مخالف را نداریم. به هر حال جدای از کسانی که می خواهند هر چیزی را مفت به دست بیاورند بیش از هر چیزی برخوردهای مدیران سایت می تواند اهل موسیقی را از این سایت فراری دهد. تشکر.

  • sajad1985 گفت:

    در یه کلام زیبا و خیال انگیز

  • دیدگاهتان را بنویسید