آلبوم موسیقی بازار وکیل از گروه دوئت لیرا

Vakil Bazaar - Variations on a Persian Folk Song

Traditional
Inspiring
Piano, Violin
  • 13 tracks
  • 17m
  • - 10-5-2021
Lyra Duet - Vakil Bazaar
(P) Lyra Duet

آلبوم موسیقی بازار وکیل اثری از گروه دوئت لیرا (Lyra Duet) از واریاسیون‌ هایی روی یک قطعه فولکلور شیرازی است. آهنگسازی قطعات و نوازندگی پیانو این آلبوم توسط آرش هژیرآزاد و نوازندگی ویولن توسط یگانه حسینی‌ نیا و نوازندگی سازهای کوبه‌ ای را عرفان عاصمی‌ نژاد بر عهده داشته‌اند.از سانگ سرا میتوانید با حمایت مستقیم از صاحب اثر با کیفیت اختصاصی FLAC (16 bit) خریداری و دانلود نمایید.

 

“تجربه ی ساخت موسيقى بر اساس گنجينه ی با ارزش آواهاى محلى موسيقى ايران زمين برای «ليرا» رویایی بود که همواره از بدو فعالیت مان در سر می پروراندیم.حدود دوسال پيش در سفرى فرهنگى به شيراز و در بازار وكيل، پژواک صداى آواز خواننده اى خيابانى در زیر طاق ضربی های بلند قامت نقش بسته در تار و پود تاریخ پر دغدغه ایران مقدمه اي شد براى تحقق اين رویا…”بازار وكيل”مجموعه اى است با ۱۲ وارياسيون آزاد بر اساس قطعه ای فولكلوربرای رسیدن به رنگ بندی جدید در موسیقی مان و در راستای همکاری با هنرمندان هم زبان و هم سلیقه، این بار رفیق مان “عرفان عاصمي نژاد” با گرمای وجود و سازش همراه مان شد.

 

کاربران VIP سانگ سرا میتوانند این آلبوم را با 15 درصد تخفیف خریداری نمایید. (تخفیف هنگام ورود به صفحه پرداخت بانک به صورت خودکار محاسبه خواهد شد)

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(9) نظرات
  • Misagh.ricin گفت:

    بنظرم قیمت نداره ! عالی و پر رمز و راز

  • Mrmirnadem گفت:

    نسخه ای که گذاشتید دمو هست؟

  • Zahi گفت:

    به نظر من معمولیه حتی بعضی trackهاش گویا ناتمامه. هنوز ذهنت منتظر اما تموم می شه. من خوشم نیومد و ذهنم رو به هیچ کجا سوق نداد.

  • wala گفت:

    عالی، بی نظیر، محشر

  • Sayeh Majzoob گفت:

    کاری مانند همیشه، متفاوت و نوآورانه از لیرا.
    من با گوش‌دادن پی‌در‌پی همه‌ی برداشت‌ها به حال و هواها و سرزمینها و فرهنگهای مختلف سفر می‌کنم:
    از ایلهای شیراز به کولیهای ایرلند و به روماهای شرق اروپا و یهودیهای روسیه و موسیقی سلتیک و شمال اسکاتلند و حتی فراتر از کره‌ی زمین و دوباره برگشت با پیانوی ایرانی و رفتن به گیلان همراه با ضربی مانند نقاره و صدای پای اسب در ترکمن صحرا و کردهای شمال خراسان و قوچان و کردستان. سرزدن به کولیهای اسپانیا با کاستانیت و فلامنکو، و در انتها آغشته به همه‌ی رنگها و مزه‌ها و بوهای این سفر طولانی، برگشتی آرام و با شکوه و حماسی از موجهای خلیج فارس به شیراز و بازار وکیل.

  • دیدگاهتان را بنویسید