موسیقی تریلر احساسی در آلبوم Intro Trailer Emotions از مایکل ماس

Intro Trailer Emotions

Epic Trailer
  • 11 tracks
  • 24m
  • - 14-12-2018
Michael Maas Intro Trailer Emotions
(P) Justement Music

آلبوم موسیقی بدون کلام Intro Trailer Emotions اثری از آهنگساز آلمانی مایکل ماس (Michael Maas) است که شامل 11 قطعه ی کوتاه از موسیقی های آرام و احساسس در سبک موسیقی متن و موسیقی تریلر است که فضای کلی قطعات آن گاهی ارکسترال و گاهی نیز پیانو است.

 

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(2) نظرات
  • Mahdi.t گفت:

    این آلبوم بسیار زیباست . سپاسگذارم

  • seyedkazem گفت:

    با سلام و احترام
    لازم دونستم از سایت سانگ سرا و مدیریت محترمش بسیار قدردانی و سپاسگزاری کنم به خاطر این آلبوم های فوق العاده و آهنگ های تاثیرگذاری که با سلیقه بسیار عالی انتخاب میکنن و در به آسان ترین شکل ممکن در اختیار ما قرار میدن
    شاید بعضی اوقات ما خودمون هم ندونیم با کارهامون چه تاثیرات شگفت انگیز و بزرگی در زندگی دیگران میگذاریم اما واقعیت اینه که هر عملی که ما انجام میدیم تاثیری در جهان پیرامونمون داره.

    من امروز طی یک داستان کاملا معجزه آسا میخواستم یک فایل ” عبارت تاکیدی ” درست کنم. خیلی دنبال آهنگی بودم که دقیقا حس عبارات تاکیدی که از قرآن استخراج شده بود رو منتقل بکنه. اولین سایتی که در ذهنم بود سایت شما بود. بعد از کمی گشتن به سمت این آلبوم و آهنگ Tree of Life هدایت شدم. وقتی آهنگ رو دانلود کردم و روی فایل عبارت تاکیدی گذاشتم و گوش دادم به قدری تنو بدنم یخ کرد و احساس بی نظیری داشتم که حدو حساب نداشت. این فایل عبارت تاکیدی 2 دقیقه ای رو برای همسرم ارسال کردم و ایشون هم به شدت متحول شد! این فایل رو داخل سایتم گذاشتم و افراد زیادی دانلود کردن و قطعا اونها هم متحول میشوند.

    شاید اگر شما این آلبوم رو اینجا آپلود نمیکردید من این آهنگ رو پیدا نمیکردم و این فایل عبارت تاکیدی تا این حد بر روی ذهن و روح این همه آدم تاثیر نمیگذاشت. به همین دلیله که میگم کار هر کدوم از ما در جهان پیرامونمون تاثیر میگذاره و اگر اون کارو صادقانه ، درست و با عشق انجام بدیم قطعا اثر مثبتش به خودمون بر میگرده.

    امیدوارم که سایت سانگ سرا و بچه هایی که براش زحمت میکشن هر روز رشد کنن و ثروتمند و سلامت تر بشن
    در پناه خداوند بزرگ باشید .

  • دیدگاهتان را بنویسید