فول آلبوم دایان آرکنستون (Diane Arkenstone) آهنگساز سبک نیو ایج

Discography

  • - 2001-2018
Diane Arkenstone
(P) SONGSARA.NET

دایان آرکنستون (Diane Arkenstone)، آهنگساز و نوازنده ی امریکایی است.خانم دایان آرکنستون از سن سه سالگی شروع به فراگیری موسیقی گرفت و در سن هفت سالگی ساز گیتار را فرا گرفت.او به عنوان یک خواننده اپرا آموزش دیده و در دوران ابتدایی با گروه همکاری داشت است.او اما پس از سعی در فعالیت در سبک ها و ساز های مختلف گرفت و آلبوم سال 2002 او در رتبه ی 16 بلیبورد بهترین رتبه آلبوم سال 2002 قرار گفت.او در سال 2005 با آلبوم Best of Diane Arkenstone رتبه ی اول را بدست آورد.ساز مورد علاقه ی او ساز گیتار است اما سینتی سایزر و ساز های کوبه ای، پیانو و … نیز تسلط دارد.

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(7) نظرات
  • Mycom گفت:

    خیلی از زحمتتان برای چرخاندن سایت سپاسگزارم , فقط سوالم اینه کیفیت پایین موزیک ها از سایت هست یا بلد نبودن کار با سایت توسط من؟

  • امیر گفت:

    سلام این سایت بهترین سایته که تاکنون دیدم دست همگی شمادردنکنه هرروزصبح قبل ازطلوع افتاب وقبل ازاینکه بروم سرکارم یکی دوتاآهنگ آرامشبخش ومفرح گوش میدم وبعدبانرژی مضاعف راهی کارم میشم . عالیه واقعاازتهیه کنندگان این سایت که خیلی زحمت کشیدن متشکروممنونم . سپاس ودرود

  • babak555 گفت:

    با سلام و عرض احترام. دستتان درد نکند سایت بی نظیر و موزیک ها همگی عالی هستند. فقط یک مطلبی که میخواستم عنوان کنم از کاربران محترم خواهش می کنم در گفتار و نوشتار کلمه ها دقت کنن. دستندرکاران سانگ سرا خیلی زحمت کشیدند تا این سایت فوق العاده بی نظیر را جمع آوری و در اختیار شما عزیزان قرار داه اند. پس بیایید هم به خودمان و هم به دیگران احترام بگذاریم. میدونم این جا برای نوشتن این مطلب نبود… ولی وقتی کاربری می خواهد مطلبی را عنوان کند و با نوشتار غیر حرفهای روبه رو می شود…. نمی توان چیزی نگفت.
    سپاس

  • behzad kandaei گفت:

    سلام دادا لینک خرابه به خدا

  • دیدگاهتان را بنویسید