قطعات دلنشین موسیقی ایرانی با دو نوازي تمبک و پيانو در آلبوم اکنون

Aknoon (Now) Iranian Piano Playing

Piano, Tonbak
  • 15 tracks
  • 48m
  • - 07-11-2010
Farzam Salami, Bamdad Maleki - Aknoon (Now)
(P) Avakhorshid

Farzam Salami, Bamdad Maleki - Aknoon (Now)

آلبوم اکنون (Now) اثری از بامداد ملکی (Bamdad Maleki) و فرزام سلامی (Farzam Salami) اثری با دو نوازي تمبك و پيانو ایرانی است که در سال 2010 منتشر شد.این آلبوم موسیقی شامل 15 قطعه ی زیبا از موسیقی ایرانی با دو نوازی تمبک و پیانوی ایرانیست.فرزام سلامی : “با نيم نگاهي گذرا به موسيقي ايران به خوبي مي‌توان دريافت كه پيانو در ايران و پيانو ايراني جز در فرصتي كوتاه همواره مهجور مانده است، به ويژه در دهه‌ي اخير. در حالي كه بي‌ترديد قابليت‌ها و توان اين ساز نه تنها در ساخت و نواخت رديفهاي ايراني كامل و كافي است؛ بلكه مي‌توان از آن براي اجراي تكنيكهاي بديع سود جست.از اين رو بر آن شدم كه قطعاتي را به اجرا در بياورم تا همگي داراي بافت و ساختاري منطقي و منطبق بر موسيقي اصيل ايراني باشند؛ با تكنيكي برگرفته از موسيقي كلاسيك و جاز؛ البته پيوسته كوشيده‌ام تا با نگاهي امروزي و اكنوني رديف‌هاي موسيقي را به عنوان پايه و موتيف، زمينه و بستر تمامي قطعات قرار دهم.”

 

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(10) نظرات
  • elnaz jps گفت:

    با ساز و نوای موسیقی ایرانی روح پرواز می کنه

  • Malisa گفت:

    واقعا حس و حال خوبی می ده ،یاد دور همی های خونوادگی و بچه گیام می افتم .هیچ نوایی نمی تونه با نوای موسیقی ایرانی برابری کنه.

  • naser1990h گفت:

    اقا خدا پدرتو بیامرزه ، سنتی‌های ایران محشرن
    با ترک ۷ اشک پر چشمام شد و دلم برا خودم که ۳۰ سالمه و تموم هموطنام سوخت . خدایی 👍🏻👌🏻 دمت گرم دمشون گرم برا هنرشون

  • paradise_261 گفت:

    سلام و قدردانی بابت همه زحماتتون واقعا این کارهای فرهنگی با ارزش ترین میراث هستند
    برای تک تک افرادی که در این مجموعه برای جمع آوری این آثار فعالیت می کنند از خداوند خواستار بهترین و لایق ترین پاداش ها هستم …

  • حسین افضلی گفت:

    بسیار جذاب و دلنشین

  • محمدرضا گفت:

    با سلام من به شدت به موسیقی بی کلام علامندم چون به من آرامش میده . مدت ها بود بدنبال دانلود تک آهنگ های بی کلام زیبا بودم . با پیدا کردن این سایت مشکلم حل شده و دیگه نیازی به دانلود کردن ندارم و هر روز صبح تا شب آهنگ های این سایت در محل کارم در حال پخش شدن هست و ضمن انجام بهتر کارها از شنیدن این موسیقی های بسیار زیبا هم لذت میبرم . در پایان از زحمات و حسن اقدام مسئولین این سایت بسیار بسیار تشکر و قدردانی میکنم . ارادتمند

  • محمد مهدی گفت:

    سلام . خیلی از سایتتون لذت میبرم.
    اگه میشه موسیقیهایی که با داربوکا هم نواخته میشن بذارید…
    واقعا ازتون ممنونم…

  • سعید گفت:

    بسیار عالی.تبریک میگم به این دو دوست عزیز.آقای سلامی و آقای ملکی.
    خیلی زیبا.ممنون از سانگ سرا. سایتتون فوق العادست.
    باز هم ممنون میشم بیشتر از موسیقیهای بیکلام ایرانی توی سایت بذارید.
    در جواب فرمایش علی آقا هم که گفته یاد بچگیام افتادم،باید بگم که موسیقی ایرانی توخون همه ما ایرانیها وجود داره. منتهای مراتب اینروزا کار خوب کم تولید و شنیده میشه.و موسیقی امروز بیشتر تاریخ مصرف دار شده.
    اینکه میگی بیاد بچگیات افتادی،چون ما این نغماتو از بچگی چه توی مدرسه سرصف موقع دعا و قرآن و چه تومجالس عزاداری محرم و……. همه رو شنیدیم منتها به شکلهای مختلف و با مضامین مختلف.
    امیدوارم نسل جدیدیها یکم بیشتر سمت موسیقی اصیل ایرانی همانند آلبوم فوق جذب بشن.اگر دوستان عاشق صدای احسان خواجه امیری و امثالهم میشن بخاطر اینه که ایشون داره موسیقی ایرانی رو در شکلهای مختلف و ترکیب بندیهای متفاوت به مردم ارائه میدن. گرچه عده ای دوست دارند پاپ – سنتی بنامند.اما خب قالبهای دیگه موسیقی رو هم ایشون ارائه دادند. سپاس از همه دوستان.علی آقا، روح مادر بزرگوارتون هم شاد باشه.

  • علی گفت:

    یاد بچگیام افتادم و خاطرات مادر مهربونم خدا بیامزدش کلی اشک ریختم

  • jaj گفت:

    خدا قوت عالی بود

  • دیدگاهتان را بنویسید