قطعات کلاسیک آرام و روح نواز در آلبوم جدید A Dream Come True از Javier Quilis

A Dream Come True

Classical
  • 12 tracks
  • 46m
  • - 22-11-2017
Javier Quilis - A Dream Come True (2017)
(P) Javier Quilis

Javier Quilis – A Dream Come True (2017)

Javier Quilis - A Dream Come True (2017)

رویایی که به حقیقت پیوست و آلبوم رویایی توسط آهنگساز Javier Quilis خلق شد که نتیجه ی یک رویاپردازی از او بود.قطعاتی که او در آن از گروه ارکستری که شامل 60 موزیسین بوده اند در جهت ساخت این آلبوم به کار گرفته است.فضای کلی آلبوم آرامش بخش و رویایست و با توجه به فضای کلاسیک آن و قطعاتی که به صورت ارکسترال اجرا میشود میتوان آن را یک آلبوم شنیدنی در دسته کلاسیک معاصر نامید.در ادامه میتوانید این آلبوم جدید بی کلام را با معرفی اختصاصی و برای اولین بار از سانگ سرا با کیفیت اورجینال دریافت و نظرات خود را در خصوص آن با ما به اشتراک بگذارید.

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(6) نظرات
  • امیرعلی گفت:

    فضای حزن انگیز و زیبا که آدم را غرق در عالم خود میکند
    تشکر بسیار

  • مهدی گفت:

    سلام
    ممنون از سایت زیباتون
    بسیار آهنگ رویایی و زیبایی بود و برای تجسم عالیه

  • omid گفت:

    سلام
    لیست نامزد های گرمی امسال به تازگی اعلام شده لطفا اگه میشه پنج آلبومی که امسال در بخش نیو ایج نامزد شدن رو توی سایتتون قرار بدین.
    به ویژه آلبوم dancing on water از peter kater که مطمئنا باید عالی باشه.
    مرسی.

  • هادی گفت:

    آالبومی زیبا . ملایم . بسیار گوشنواز . که سکوت و بزرگی بیابان را تداعی می کند . نمی دانم چرا با شنیدن این آلبوم بسیار زیبا و ملایم حس بسیاز قشنگ و نوستالژیکی از خاطرات برایم شکل می گیرد . تراک نخست این آلبوم آنقدر زیبا و خاطره انگیز است که گویی تو را از تونل زمان عبور می دهند و خاطرات مانند قطاری از جلوی دیدگانت می گذرند.
    گفته اند حرفی که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند اما بنده این تعبیر را به کار می برم . موسیقی که از دل برآید لاجرم بر دل نشید . گاهی قدرت موسیقی آنقدر قوی و باشکوه است که تو را در زمان محو می کند و تو در درازنای تاریخ و افق گم می شوی .
    و سپاس از سانگسرا بابت انتشار چنین آلبوم زیبا و مسحور کننده ای

  • دیدگاهتان را بنویسید