ملودی های روح نواز در آلبوم جدید Broadway Favourites از آثار محبوب ریچارد کلایدرمن

Broadway Favourites

  • 15 tracks
  • 46m
  • - 17-11-2017
Richard Clayderman - Broadway Favourites (2017)
(P) USM Digital

Richard Clayderman – Broadway Favourites (2017)

Richard Clayderman - Broadway Favourites (2017)

دوازدهمین آلبوم جدید از شرکت موسیقی USM Digital از آثار هنرمند محبوب فرانسوی ریچاردکلایدرمن منتشرشد.آلبوم Broadway Favourites که توسط این شرکت منتشر شده است.مجموعه از 15 قطعه محبوب و برگزیده از آثار شنیدنی با پیانوی ریچاردکلایدرمن می باشد.آثاری که نزدیک 50 دقیقه از موسیقی های آرامش بخش و دلنشین و روح نواز این هنرمند محبوب فرانسوی را شامل می شود.قطعاتی که به صورت ارکسترال با محوریت پیانو اجرا میشوند قطعا گوش سپردن به آن لذت بخش و دلنشین خواهد بود ، پس فرصت را از دست ندهید و این مجموعه ارزشمند را با کیفیت اورجینال با معرفی اختصاصی و برای اولین بار از سانگ سرا تنها پس از گذشت ساعاتی از انتشار رسمی آن را دریافت و نظرات خود را در خصوص این مجموعه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(7) نظرات
  • behzad 6262 گفت:

    بسیار زیبا و روح نواز ممنون از همه عوامل سایت سانگ سرا خوش باشید و سلامت

  • رامشاد گفت:

    به نظر من سانگ سرا بیش از حد کلایدرمن رو جدی گرفته و مکرر ازش آلبوم میگذاره. من هر چقدر کارهاشو گوش میدم هیچ چیز خاصی به نظرم نمیاد که ارزش این همه توجه رو داشته باشه.

    • RaMt!N گفت:

      رامشاد عزیز ، اینکه هر هفته آلبومی از ریچارد قرار گرفته میشه دلیل بر توجه ی خاص به این هنرمند نیست بلکه اگر توضیح را مطالعه کنید کمپانی مذکوری سعی در جمع آوری منتخبی از آثار از میان بیش از 176 آلبوم این هنرمند را در قالب آلبوم های مختلف دارد به همین دلیل هر هفته آلبوم جدیدمنتشر و سانگ سرا نیز همانند سایر آلبوم ها آن را تهیه و در اختیار شما قرار میدهد….

      • رامشاد گفت:

        رامتین جان کاش شما فرصت داشتی از بین همه کارهای ریچارد ؛ خودت بیست تا آهنگشو گلچین می کردی. 176 تا آلبوم خیلیه و بعید میدونم هنرمندی پیدا شه با این سطح از خلاقیت که بتونه همه کارهاش بدیع و متفاوت باشه. فکر میکنی امکانی برات باشه منتخب سانگ سرا از ریچارد رو بشنویم؟

        • RaMt!N گفت:

          متاسفانه خیر …. این هنرمند در آرشیو سایت اگر نگاهی کنید به اندازه ی کافی مجموعه های منتخب و برگزیده از آثار او وجود دارد …

    • هادی گفت:

      آهنگ های استاد ریچارد کلایدر من منبعی بزرگ از انرژی آرامش بخش هست . روح لطیف و زلالی که از سر پنجه های ایشان تراویدن می گیرد، به حقیقت ضمیر آدمی را آرامش می بخشد .
      موسیقی هنر بیان احساسات به وسیله ی صداهاستموسیقى تراوش احساسات و اندیشه‌هاى آدمى و مبین حالات درونى وى مى‌باشدشنیدن یک آهنگ آرام بخش و جذاب مى‌تواند پایان‌پذیر خستگى‌ روزانه شما باشد.

  • هادی گفت:

    آلبومی زیبا و روان . که حس سیال بودن و روان بودن در امواج رودخانه را به انسان متبادر می کند . حس زیبایی در آهنگ های ریچارد کلایدر من هست . که باعث آرامش خاطر بودن فرد می شود . البته به شرط آنکه شنونده حس تخیل زیبایی داشته باشد و بتواند با شنیدن این آهنگ ها خود را در دریایی از لذت حس کند.
    آهنگ های کلایدرمن حس آرامش و انبساط خاطر را به فرد منعکس می کند .
    و این گونه امواج منفی روزانه از فرد دور شده و انرژی خاصی به فرد تزریق می شود

  • دیدگاهتان را بنویسید