39 قطعه برگزیده در آلبوم جدید Brazilian Favourites از آثار محبوب ریچارد کلایدرمن

Brazilian Favourites

  • 39 tracks
  • 2h 6m
  • - 10-11-2017
Richard Clayderman - Brazilian Favourites (2017)
(P) USM Digital

Richard Clayderman – Brazilian Favourites (2017)

Richard Clayderman - Brazilian Favourites (2017)

یازدهمین آلبوم جدید از شرکت موسیقی USM Digital از آثار هنرمند محبوب فرانسوی ریچاردکلایدرمن منتشرشد.آلبوم Brazilian Favourites که توسط این شرکت منتشر شده است.مجموعه از 39 قطعه محبوب و برگزیده از آثار شنیدنی با پیانوی ریچاردکلایدرمن می باشد.آثاری که نزدیک 2 ساعت از موسیقی های آرامش بخش و دلنشین و روح نواز این هنرمند محبوب فرانسوی را شامل می شود.قطعاتی که به صورت ارکسترال با محوریت پیانو اجرا میشوند قطعا گوش سپردن به آن لذت بخش و دلنشین خواهد بود ، پس فرصت را از دست ندهید و این مجموعه ارزشمند را با کیفیت اورجینال با معرفی اختصاصی و برای اولین بار از سانگ سرا دریافت و نظرات خود را در خصوص این مجموعه با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(4) نظرات
  • رضا گفت:

    با سلام ؛
    من تازگیها با این نوع موسیقی آشنا و مأنوس شدم .
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید تا دیگر بزرگان موسیقی ایران و جهان رو بشناسم و آثارشونو داشته باشم .

  • paradox_1376 گفت:

    سلام به سانگ سراییها؛اول اینکه دستتون بابت این همه تلاش و انتخاب این آلبومای عجیب(یه چیزی غالبا فرای زیبان)درد نکنه؛خواستم یه سوال بپرسم؛چطور میتونم درباره انواع موسیقی‌ها مطالعه کنم طوری که قادر باشم تمییزشون بدم؟منبعی؛توضیحی؛پیجی،کتابی هرچی که بتونه کمکم کنه رو لطفامعرفی کنین ممنون.

  • هادی گفت:

    آلبومی زیبا و ملایم که حس بودن کنار یک شومینه را در یه روز سرد زمستانی برقی را به آدم القا می کنه . موسیقی ملایم این آلبوم در تراک نخست واقعا زیباست . استاد کلایدرمن مث همیشه عالی درخشیده

  • دیدگاهتان را بنویسید