نبرد شجاعانه در تریلرهای هیجانی و حماسی آلبوم Immortals از شرکت موسیقی Atom Music Audio

Immortals: Massive Hybrid Epic Tracks

Epic Trailer
  • 18 tracks
  • 49m
  • - 21 / 08 / 2017
Atom Music Audio - Immortals Massive Hybrid Epic Tracks (2017)
(P) Atom Music Audio

Atom Music Audio – Immortals Massive Hybrid Epic Tracks (2017)

Atom Music Audio - Immortals Massive Hybrid Epic Tracks (2017)

شما را به میدان جنگ دعوت میکنیم که در آن، شجاعت ، نبرد و پیروزی قهرمانانه را و هر اتفاق ی که در حال رخ دادن است را تجربه کنید.بله اثر پیش رو از شرکت موسیقی Atom Music Audio مجموعه ایست از موسیقی های سبک حماسی که تریلرهای شورانگیز و غرورآمیز ساخته شده اند.علاقمندان به سبک اپیک این اثر غرورآمیز را از دست ندهید و در ادامه با معرفی اختصاصی و برای اولین بار از سانگ سرا با لینک مستقیم به رایگان دریافت نمایید.

 

“Immortals: Massive Hybrid Epic Tracks”, the new industry various release by Atom Music Audio contains 18 powerful, epic, dark, heroic, hybrid and surprisingly heavy throughout tracks. Music suits perfectly a great movie trailer and is totally immersive, effortlessly transporting the mind to epic battlefields from eternity past, present and future.

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(3) نظرات
  • Aryan1997 گفت:

    حاجیییییییی این گروه ناموساااااااااا خفنهههههههه …….اینم عالیهههههههههههه

  • SkullReaper گفت:

    قطعا بهترین آلبوم اتم موزیک بود و یکی از برترین آثار حماسی هیبرید و ارکسترال. من که واقعا یکی از بهترین آلبومای عمرمو گوش دادم. دمشون گرم. به امید کارهای بهتر این گروه.

  • رحیم عباسیان ناظم گفت:

    درود بر مدیران و اساتید فن ، بنده امروز توسط یکی ازدوستان با این سایت آشنا شدم بسیار شکرگزارشدم ازاینکه براحتی این سایت رادراختیار ماگذاشتید سپاسگزارم درود برااندیشه تان خسته نباشید .

  • دیدگاهتان را بنویسید