مرور خاطرات عاشقانه در شب های رمانتیک هند با محبوب ترین موسیقی های بی کلام هندی

Romantic Indian Evenings

  • 10 tracks
  • 54m
  • - 2016
favorited
(P) Strumm Entertainment

Various Artists – Romantic Indian Evenings (2016) MP3

منتخبی از موسیقی های بی کلام از کشور هند را اینبار در مجموعه ی بی نظیر با نام Romantic Indian Evenings که توسط شرکت Strumm Entertainment منتشر شده است تقدیم شما همراهان سانگ سرا خواهیم نمود.مجموعه ی فوق العاده زیبا و شنیدنی و روح نواز از موسیقی های بی کلام کشور هند که شب های رمانتیک از کشور هند را روایت میکنند.ریتم و فضای اکثر قطعات آرام و ملایم هستند اما به دلیل ارکستر بودن قطعات و استفاده از ساز های سنتی کشور هند هر قطعه از آن متفاوت و فوق العاده شنیدنی می باشند.آلبوم بی کلام هندی Romantic Indian Evenings به صورت اختصاصی و برای اولین بار از سانگ سرا معرفی و منتشر میشود و در ادامه میتوانید با کیفیت اورجینال دریافت و از گوش سپردن به آن لذت ببرید.لطفا در ادامه نظرات و انتقادات خودتون رو پس از گوش دادن به این آلبوم با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم آثاری مورد پسند تر تقدیم شما نماییم.

 

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(11) نظرات
  • mojtahedisa گفت:

    سلام و درود
    من سال ها در هندوستان و انگلستان (شرق و غرب) زندگی کرده ام فقط خواستم دو نکته را بگویم
    نکته اول، آلبوم Romantic Indian Evenings (شب های عاشقانه هند) یکی از زیباترین آلبوم های موسیقی بود که من در عمرم شنیده بودم و دوم اینکه شخص محترمی که مدیر این سایت است کلاس بسیار بالایی در انتخاب آهنگ ها و موزیک ها دارد و این بسیار مهم است.ممنون و موفق باشید.

  • sitima گفت:

    چقد دوست داشتنی😍

  • احمد گفت:

    با سلام و احترام. ممنون از تلاشتون. واقعا دست مریزاد

  • حامی گفت:

    سلام. سپاس و سپاس و سپاس از مدیران سایت خوب سانگ سرا

  • سید علی گفت:

    تشکر
    لطفاً آلبومهای و موزیکهای ریتم دار و شاد مثل این رو بیشتر در سایت بدید.

  • mehdi275 گفت:

    سلام خسته نباشید…
    دوستان یا مدیران لطف کنن لینک صفحات اهنگ های معروف غمگین سایت رو اینجا قرار بدن.
    ممنون از دوستان و مدیران

  • mohsen گفت:

    عالی بود. مخصوصا اون قطعاتی که از فلوت هندی هم استفاده شده بود. در زمینه موسیقی بی کلام سایت شما از نظر محتوا بی نظیر و از نظر طراحی سایت هم فوق العاده عالی و شیک می باشد . هم در زمینه موسیقی و هم در زمینه طراحی سایت واقعا خوش سلیقه هستید. فقط ی خورده جای موسیقی محلی بومیان (سرخ پوستان) قاره آمریکا مخصوصا فلوت سرخ پوستی در سایتتون خالیه. البته تمامی آثار تصویری و صوتی لئو روجاس رو از سایتتون دانلود کردم و فوق العاده عالی ست. اما هنرمندان دیگری هم هستند که واقعا کارهاشون ارزش شنیدن دارد. همچنین در زمینه موسیقی بی کلام ایرانی واقعا جای خالی استاد بزرگ سنتور ایران مجید کیانی خالی ست.
    این استاد خیلی سنت گرا هستند و سنتور رو به صورت کاملا ایرانی و اصیل می نوازند و در حال حاضر تنها کسی هستند که به این سبک سنتور می نوازند. البته نمیشه این خصوصیت رو گفت مزیت یا عیب، هنر سلیقه ای است. ولی بنده به نوبه خودم چندتا از کارهای ایشون رو که گوش کردم واقعا فوق العاده عالی و زیبا بودند. در پایان بابت سایت بسیار خوبتون از شما تشکر میکنم و خدا قوت می گویم. همیشه برقرار باشید.

  • مهدی گفت:

    سلام واقعا تشکر فراوان دارم به لحاظ اینکه شما با این سلیقه خوبتون بهترین کارها رو تهیه میکنید و در اختیار کسانی قرار میدید که عاشق موریک بی کلام هستند چون در کشور عزیرمون ایران اینقدر دغدغه نان واب هست که کسی به موزیک بیکلام اهمیت نمیده ولی کسانی هم که موزیک بیکلام گوش میکنند تقریبا حرفهای گوش میدن و من واقعا از زحمات بیدریغ شما برای تهیه این البومهای فوق العاده زیبا کمال تشکر دارم و خسته نباشید یه خواهش هم دارم ازتون اگه می تونید البومهای karuneshرا توی این سایت فوق العاده زیباتون بذارید چون جای این گروه واقعا خالی خیلی ممنون

  • آقا عالیه ، فقط اگه لطف کنید آهنگ هایی که توی ماه رمضون رایگان گذاشتید رو همین جوری رایگان بگذارید بمونن عالی تر هم میشه ، واقعا تشکر میکنم از سانگ سرا برای این حجم تلاش و پشتکار و افتخار میکنم که یکی از بزرگترین سایت های دانلود موزیک در جهان سانگ سرای ایرانی است

  • دیدگاهتان را بنویسید