زمزمه هایی رنگین از نهان تا بیکران در آلبوم بی کلام پاپ از نیلوفر محبی

From Covert to Infinity

Pop
Violin
  • 8 tracks
  • 33m
  • - 13-06-2017
favorited
(P) Taraneh

از نهان تا بیکران ،کمان رنگین زمزمه هایی ست بر آمده از پس نگاه سالهای بارانی که درد در نهانش مستور است.نهانی به رنگ آبی ، به رنگ باور … باوری که باری از ایمان نهاد و ایمانی که آنی دل به بیکران سپرد و حال اینگونه چوپی وار پایکوبی میکند.آغاز کن این باور نیلی …مرا بشنو “نیلوفر محبی”.این متن کوتاه نوشته از نوازنده ی ویلون ایرانی نیلوفر محبی است که پس از انتشار چند تک آهنگ و موزیک ویدئو به صورت اینترنتی اولین آلبوم رسمی خود را با نام از نهان تا بیکران منتشر کرد.انتشار رسمی و جهانی این آلبوم از امروز آغاز شد گرچه از چند روز قبل نیز امکان خرید این آلبوم برای ایرانی ها فراهم بوده است.این آلبوم که در سبک پاپ تهیه و تنظیم شده و میتوان با کمی رویا بافی آثار این هنرمند را که بی شباهت به نوازنده ی و آهنگساز امریکایی لیندزی استرلینگ نیست نسبت داد.8 قطعه که قطعه ی ریتمیک همچون چوپی به همراه ویدئو آن پیش تر از سانگ سرا منتشر شده بود.آلبوم از نهان تا بیکران از محدود آلبوم های می باشد که توسط یک نوازنده ی زن به صورت رسمی آن هم در سبک پاپ در ایران منتشر شده است که از همین رو بازتاب بسیاری نیز داشته است.در ادامه میتوانید این آلبوم را همزمان انتشار رسمی و جهانی آن از سانگ سرا با کیفیت اورجینال دریافت نمایید.

 

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(11) نظرات
  • architectboy گفت:

    با سلام و احترام
    من موسیقی این البوم رو خیلی دوس دارم اما دانلودش نمیکنم چون کار یه هنرمند ایرانی هست و خرید این مجموعه یعنی احترام به حقوق هنرمند ایرانی و جامعه موسیقی چون شما نگاه کنید یه هنرمند بعد از یک عمر یادگیری هنر و تمرین و سختی های مربوط به خودش ی البوم رو برای فروش عرضه میکنه و بعد با وجود اینکه ما میتونیم ی نسخه قانونی اثر رو بخریم ، نسخه رایگانش رو دانلود میکنیم در حالی که هنوز داره نسخه تجاری اون به فروش میرسه . تنها کسی که اسیب میبینه هنرمند و صاحب نشر اثر نیست بلکه این اسیب متوجه تمام جامعه هنرمندان میشه و باعث میشه که اثار اونها امنیت فروش نداشته باشه .
    و چون این اثر در حال فروش هست ، من از سانگسرای عزیز خواهش میکنم ک این اثر رو از روی سایت برداره حتی اگر هنرمند اعتراضی نکرده چون شاید صاحب اثر اطلاعی از این عرضه رایگان نداره .
    با تشکر از سانگسرا .

  • علی گفت:

    آلبوم بسیار زیباییه. من خودم از اینجا دانلود نمیکنم و میرم میخرم. دوستان دیگر هم اگر این کار رو بکنن ب نفع تمام ایرانی هاست. لطفا فقط اون پولی که برای تهیه ی آلبوم میدین رو نبینین. ب منافع ملی هم توجه کنین.
    با تشکر

  • مهرایران مهر گفت:

    سلام بایدآفرین گفت کارترکیبی خوبی بود

  • behnam7859 گفت:

    حس خیلی خوبی بهم داد :)))))))))))))))))))))))))))))))

  • حامد گفت:

    سلام
    شاید بهتر باشه سایت شما که انصافا سایت حرفه ای هم هست، حق امتیاز آثار رو حفظ کنه. این آلبوم کاملا جدید هستش و همین الآن داره از سایت بیپ تونز به فروش می رسه.
    با تشکر

    • RaMt!N گفت:

      در صورتی که صاحب امتیاز یا هنرمند مشکلی با انتشار آن داشته باشند اطلاع و آلبوم نیز از سایت حذف خواهد شد …

      • Iman گفت:

        این حرف شما مثل این میمونه که بگی من وسایل مغازه رو بی اجازه بر میدارم میزارم توو جیبم اگه فروشنده اعتراض نکرد که ادامه میدم اگه اعتراض کرد میزارم شون سر جاش ! واقعاً باید صاحب اثر شکایت کنه تا شما آلبوم رو حذف کنید ؟ فکر میکردم حدااقل تا حدی وجدان کاری داشته باشید که آلبومی که جدیده و نسخه ی فیزیکی ش توی بازار موسیقی و نسخه ی دیجیتالیش برای فروش قانوی توی بیپ تیونز موجوده منتشر کند :/

        • رحیم گفت:

          در تایید حرف Iman در مورد اثار خارجی حالا میشه یه کاریش کرد ولی در مورد اثار داخلی بهتره که حق نشر اثر تا یه تاریخی حفظ بشه ویا حداقل خود صاحب اثر رو مطلع کنین.بازم ممنون.

  • dostum گفت:

    بی نهایت ممنون از این پست زیبا. این آلبوما چیزی نیست که همه جا تو نت پیدا بشه. لطفأ بازم از موسیقی ایرانی استفاده کنین.

  • دیدگاهتان را بنویسید