فول آلبوم ترن سیورسن (Tron Syversen) سبک مدیتیشن و نیو ایج

Discography

Meditation
  • - 2005-2013
(P) SONGSARA.NET

ترن سیورسن (Tron Syversen) يكي از پيشگامان در عرصه موسيقي مديتيشن متداول در اروپاي شمالي ميباشد كه از طريق وبسايتهاي مختلف از جمله همين وبسايت علاقمندان موسيقي مديتيشن يا آرامشبخش با كارهاي او آشنا شده اند. وي كه خود نوازنده پيانوي جاز است با تركيب اين سبك با موسيقي ملوديك فولكلور نروژي و بديهه نوازيهاي خودش موفق شده به سبكي برسد كه به شكل منحصر به فردي تحريك كننده و در عين حال شفا دهنده است. تركيب موسيقي خاصش با صداي فرشته گونه همسرش الين لوكن باعث شده كه كارهايش در سرتاسر كشورهاي اسكانديناوي مورد استفاده درمان كنندگان روحي قرار بگيرد.

 

تمپوي كند و ملودي زيباي ترون كارهاي او را براي استفاده در چشمه آب داغ و ماساژ درماني ايده آل كرده است. درمانگر روحي معروف كريستينا هيلمشتاد گفته است كه موسيقي ترون روح و تنش را جلا ميدهد وقتي كه او مشغول درمان است و به موسيقي او گوش ميدهد. گوش دادن به سي دي هاي پيانوي ترون و همچنين كارهاي سمفونيكش باعث تمركز بيشتر و مديتيشن عميقتر و خواب راحتتر ميشود.  طبق تحقيقات دانشمندان گوش دادن به موسيقي آرامشبخش باعث تسهيل سرعت بهبودي ميشود. پس چه در حال خواندن كتاب باشيد يا دراز كشيدن يا تمرين يوگا، با موسيقي ترون سيورسون وارد عالمي از زيبايي و تخيل ميشويد.
منبع و ترجمه از : سایت سانگ سرا
سانگ سرا

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(1) نظرات
  • بابا علی گفت:

    سلام با تشکر از همه دست اندرکاران سایت سانگ سرا بخاطر موسیقی فوق العاده زیبای ترون سیورسون – به همه عزیزان توصیه میکنم حتما کل البومها را دانلود و لذت ببرند.

  • دیدگاهتان را بنویسید