سفر به تعطیلات جادویی با آلبوم Winter Lights از دو قلوهای چنگی Harp Twins

Winter Lights

Classical Crossover, Holiday
Harp
  • 12 tracks
  • 39m
  • - Oct 18, 2017
Camille and Kennerly - Winter Lights (2017)
(P) Camille and Kennerly

Camille and Kennerly – Winter Lights (2017)

Camille and Kennerly - Winter Lights (2017)

 

کَمیل و کِنرلی کیت دو خواهر دوقلوی همسان چنگ‌ نواز و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است که با نام های کمیل و کنرلی ، دوقلوهای چنگی و دوقلوهای کیت نیز مشهور می باشند. این دو خواهر هنرمند، از سال ۲۰۰۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت در عرصهٔ موسیقی بوده‌اند.کَمیل و کِنرلی، در رشتهٔ موسیقی و نوازندگی چنگ، مدرک کارشناسی خود را از «دانشکده ویتون» دریافت داشته‌اند. آنها بیش از ۵۰ تک‌آهنگ در اینترنت منتشر کرده و چند آلبوم موسیقی هم به بازار عرضه کرده‌اند و در چندین فیلم نیز ظاهر شده‌اند.تازه ترین آلبوم منتشر شده از این دوخواهر با نام Winter Lights با حال و هوایی کاملا زمستانی ، کریسمی و تعطیلات همراه است.در این آلبوم شاهد تک نوازی و دو نوازی این دو خواهر با ساز هارپ (چنگ) خواهید بود که در برخی قطعات نیز با کلام بوده و در برخی به صورت آوایی می باشد.قطعه ی مشهور Carol of the Harps نیز در آلبوم با ساز چنگ اجرا شده که پیش تر در آلبوم های مشابه همچون آلبوم اخیر لیندزی استرلینگ نیز شنیده بوده ایم.در ادامه میتوانید این آلبوم را با کیفیت اورجینال با معرفی کاملا اختصاصی و برای اولین بار از سانگ سرا دریافت نمایید.

 

بیلودی - مرجع آهنگ باکلام خارجی
برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید
سانگ سرا
(2) نظرات
  • shahab zamani گفت:

    اینم که قطعه ی بی کلام داره اونم با صدای یک دختر خارجی?????اون وقت یک ترانه ی ایرانی با کلام رانمی گذارید آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • هادی گفت:

    البوم خوب و آرامش بخشی است . تو را به حس نازکی از رویا و خیال می برد . تو را به یک کریمس شاعرانه با نور نقره فام مهتاب که بر زمین می ریزد می برد .
    آلبوم گرم و گیرا و زیبا

  • دیدگاهتان را بنویسید